Blogglistor

hahaha har hittat massa blogglistor när man har tråkigt, vilket jag har nu...

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

Antalya är en typisk turkisk storstad.
(haha hade en resekatalog brevid mig)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

 Min kopp kaffe

3. Vad var det senaste du såg på tv?

 hmm, jag tror det var nyheterna om jag inte minns fel

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

typ 6 någonting? 

 

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

 Min hund som dricker ur sin vattenskål, eller kan det vara Elsa? hmmmm

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

 Det var i sommras när jag var i Malta. Jag söp skallen av mig med Balle och rebo.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

 Facebook, rock on

8. Vad har du på dig?

 oh, that's kinky. deg från topp till tå.

 

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

 Inatt kommer jag faktiskt inte ihåg. Men igår drömde jag något sjukt. Jag var i typ Cuba och blev jagad av massa människor som ville äta upp mig. Väldigt läskigt måste jag säga.

 

10. När skrattade du senast?

 När jag fick reda på att Lady och Lufsen heter Lady and the tramp på engelska! hahaha jag smsade malin så fort jag fick reda på det, trodde jag skulle dö!

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

 Några tavlor och en spegel, bah.

12. Har du sett något konstigt på sistone?

 nja, det vette fan

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

 underhållande

14. Vilken var den senaste film du såg?

 Såg på några avsnitt av two and a half men. awesome serie måste jag säga.

 

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

En lägenhet till mig och rebo inne i göteborg. Sen en bil+körkort. Sen ett par nya bröst.

 

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

 Att jag är kaxig och bitchig i verkligheten och snäll och vänlig på fyllan. Ganska konstigt.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

 Oj, får nog tänka lite på den.

18. Tycker du om att dansa?

 haha bara på fyllan

19. George Bush?

 knulla mig?

 

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Jag ska först ha två tvilligstjejer som ska heta Tindra och Lova. Sen en pojke som ska heta Leo eller Max
Redan bestämt 

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

 Absolut, jag kommer nog göra det också. Har ju redan fått jobb i Egypten med Rebecca. Blir nog att vi åker dit efter studenten.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

 Även om du inte har något hjärta eller lever så får du gå igenom porten.

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Haha ingen




xoxo Annabitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0