alkohol

usch vad jag känner mig kass. Har typ haft rökhosta i två veckor snart, men no way in hell att jag tänker sluta just nu. Jag och malin har diskuterat idag om hur mycket alkohol vi dricker och hur mycket vi röker. INTE BRA. Allvarligt, jag och malin brukar dela på 5 liter vin. PÅ EN FEST! Sen så kom vi fram till att jag inte har så mycket minne från vår malta resa. Jag får flashback av en av kvällarna där vi sitter på våran favvo bar och halsar i oss tequila, tequila, tequila, absinth, tequila, tequila rose, barcadi, smirnoff och ännu mer tequila och helt plötsligt simmar jag i havet med någon random kille med alla kläder på. Inte konstigt att jag knappt kommer ihåg något. Så nu (efter denna helgen) ska jag FÖRSÖKA dra ner på alkohol och cigg. Var mycket uppmärksam att jag skrev försöka. 

aja, i morgon är det filmfestival med klassen. awesome. men nu ska jag gå och äta och sen kolla på paradise finalen. skriver nog ett till inlägg ikväll också!

xoxo Annabitch


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hejsan! Fin blogg du har! :-)

2010-02-02 @ 22:27:35
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/
Postat av: Daniel

TACKAR!



Klart jag kan hjälpa dig med en header, det är bara att du skriver på msn och skickar lite bilder så får vi se vad jag kan mixa ihop :-)



2010-02-02 @ 23:18:14
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/
Postat av: malin

vi är bäst, så är det bara..

2010-02-04 @ 21:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0